Autodesk palaikymo planas (maintenance plan)
Palaikymo planas, angl. maintenance plan (iki 2016.01.31 buvo naudojamas terminas „Metinė prenumerata“, Maintenance subscription) – tai vienintelis būdas išlaikyti jūsų turimų nuolatinių licencijų naujausias versijas. Be to, tai pats patogiausias ir ekonomiškiausias būdas naudotis ne tik naujausia PĮ versija, bet ir lanksčiomis licencijavimo teisėmis, stabiliu techniniu palaikymu ir paslaugomis debesyse.
Daugiau informacijos apie „Autodesk“ prenumeratos pokyčius nuo 2016.02.01: |
Padidinkite vertę. Sumažinkite rūpesčius.
Padidinkite investicijų į programinę įrangą vertę naudodami techninės priežiūros palaikymo planą (anksčiau „metinę prenumeratą“) – tai patogiausias ir ekonomiškiausias būdas pasiekti naujausius įrankius, lanksčiai licencijuoti, gauti patikimą palaikymą ir paslaugas debesyje.*
„Autodesk“ palaikymo plano privalumai:
- Skubi prieiga prie naujausios programinės įrangos leidimų
- Lanksčios licencijavimo teisės – ankstesnės versijos, naudojimo namuose ir papildomos teritorijos teisės
- Išplečiamas techninis palaikymas, kad problemos būtų greitai išspręstos
- Pagerintas mobilumas ir bendradarbiavimas naudojant „Autodesk 360“ debesies paslaugas
* „Autodesk“ palaikymo plano privalumai užtikrinami ne visiems produktams
ir ne visuose geografiniuose regionuose.
Palaikymo planas (maintenance plan, anksčiau vadintas „metine prenumerata“ arba Maintenance subscription) – tai pats patogiausias ir ekonomiškiausias būdas naudotis naujausia įranga, lanksčiomis licencijomis, stabiliu techniniu palaikymu ir paslaugomis debesyje.
Pagrindiniai metinės prenumeratos privalumai |
|
Nemokami programinės įrangos atnaujinimai Aplenkite konkurentus naudodami moderniausias technologijas. Jūs už mažiausią kainą gausite naujausios programinės įrangos atnaujinimus ir patobulinimus, kai tik jie bus išleidžiami, todėl jūsų programinė įranga visada bus naujausia. |
Lanksčios licencijavimo teisės Gausite licencijavimo teises, kurios leis jums dirbti keliose vietose - biure, namuose ar keliaujant. Prieiga prie naujausios ir ankstesnių programinės įrangos versijų padės išvengti versijų suderinamumo problemos. |
Išplėsta techninė pagalba Sumažinkite prastovas ir dirbkite greičiau, naudodamiesi pagalbos įrankiais, technine dokumentacija ir mokymąja medžiaga arba kreipkitės į Autodesk konsultantus (iškilus klausimams dėl programinės įrangos, su jais galima susisiekti bet kada, 24/7). |
Papildomos paslaugos Autodesk debesyje Dirbkite greičiau, nenaudojant Jūsų kompiuterinės įrangos resursų. Debesyse gaukite prieigą prie papildomų paslaugų, tokių kaip greitesnės atvaizdavimo ir vizualizacijos galimybės, bendradarbiavimo priemonės ir saugus duomenų laikymas. |
► Daugiau informacijos apie „Autodesk“ palaikymo planą rasite adresu:
http://www.autodesk.com/maintenance-plan
► Susiję nuorodos:
2016-aisiais keičiasi „Autodesk“ programinės įrangos įsigijimo būdai
Pokyčiai leidžia sumažinti klientų išlaidas programinei įrangai, nes mokama tik už tą laiką, kai programa iš tiesų naudojama.
Prenumerata
Turite nuolatinių licencijų, bet dar reikia naujų programų? Sužinokite apie lanksčias galimybes prenumeruoti programinę įrangą asmeniui, komandai ar įmonei.
Norėdami išsamiau sužinoti apie palaikymo plano pranašumus,
kreipkitės į mus šiandien el. paštu info@aga-cad.lt arba tel. (8 5) 23 98 111.