Informuojame, kad nuo 2012 m. sausio 1 d. keičiasi pagalbos, susijusios su PĮ licencijavimu, teikimo tvarka. Nuo šių metų pradžios „Autodesk“ atstovai pirkėjams nebegali teikti pagalbos aktyvuojant įsigytas licencijas, nes kompanija „Autodesk“ klientams teikia tiesioginę licencijavimo, registracijos ir aktyvacijos pagalbą internetu.
Kompanija „Autodesk“ informuoja, kad nuo 2012 metų sausio 1 dienos keičiasi pagalbos, susijusios su PĮ licencijavimu, teikimo tvarka:
1. Licencijavimo, registracijos ir aktyvacijos pagalba per „Autodesk“ atstovus nebeteikiama
Nuo šių metų pradžios „Autodesk“ atstovai pirkėjams nebegali teikti pagalbos aktyvuojant įsigytas licencijas. Dėl šios priežasties prašome klientų nebesiųsti aktyvacijos užklausų „AGA CAD“ pagalbos el.paštu.
2. Kompanija „Autodesk“ klientams teikia tiesioginę licencijavimo, registracijos ir aktyvacijos pagalbą internetu
Visi „Autodesk“ programinės įrangos pirkėjai, kuriems reikia aktyvuoti įsigytą programą, visą informaciją apie licencijavimą (atsakymus į dažniausiai užduodamus registravimo ir aktyvacijos klausimus) ras adresu www.autodesk.com/support arba apsilankę specialiame „Autodesk“ forume Installation and Licensing Forum.
3. „Autodesk“ prenumeratoriams visa licencijavimo pagalba teikiama prenumeratos centre (Subscription Center)
„Autodesk“ prenumeratoriai dėl programų licencijavimo gali kreiptis bet kuriuo metu prisijungę prenumeratos centre Subscription Center ir pasirinkę Product License, Registration and Activation nuorodą