„Sveiki.
Mūsų įmonė, įsigijusi AutoCAD LT 2009, bandė aktyvuoti produktą internetu, tačiau… nesėkmingai..."
Tai ištrauka iš laiško, kuris atkeliavo į mūsų įmonės el.pašto dėžutę prieš kelias dienas. Pastaruoju metu tokių panašaus pobūdžio laiškų gavome ne vieną, tad nusprendėme parašyti žinutę visiems legalios programinės įrangos turėtojams. Savo klientams, programinės įrangos pirkėjams, teikiame nemokamą techninę pagalbą:
„Sveiki,
Mūsų įmonė, įsigijusi AutoCAD LT 2009, bandė aktyvuoti produktą internetu, tačiau… nesėkmingai. Buvo užklausimai telefoniniai: kokiu būdu galima aktyvuoti ir pradėti normaliai naudoti minėtą produktą. Realaus atsakymo negauta, paprašyta papildomos informacijos E paštu. Po jos išsiuntimo praėjo beveik… dvi paros... Iki šios minutės – jokio atsakymo apie mūsų legaliai įsigytos programinės įrangos aktyvavimą.
Taigi aktyvaciją teko atlikti savais metodais, tačiau siūlau jums, kaip tokios garsios programinės įrangos gamintojų atstovams, pasirūpinti, kad jūsų klientams, jūsų atstovaujamos programinės įrangos naudotojams ateityje nekiltų tokių ar panašių problemų.”
Tai ištrauka iš laiško, kuris atkeliavo į mūsų įmonės el.pašto dėžutę prieš kelias dienas. Įdomu tai, kad jį parašė atstovas įmonės, kuri jokio produkto niekada nėra įsigijusi iš „AGA CAD“. Pastaruoju metu tokių panašaus pobūdžio laiškų gavome ne vieną, tad nusprendėme parašyti žinutę visiems legalios programinės įrangos turėtojams.
Kaip žinia, Lietuvoje veikia ne viena kompanija, parduodanti programinę įrangą, ir nei viena jų neatsako už savo konkurentų veiksmus. Ne išimtis ir mes.
UAB „AGA CAD“ Lietuvos rinkoje veikia kaip atskiras juridinis vienetas ir neturi jokių dukterinių įmonių, padalinių ar filialų. Savo klientams, programinės įrangos pirkėjams, teikiame nemokamą techninę pagalbą: t.y. po PĮ įsigijimo 90-ies dienų bėgyje diegimo klausimais konsultuojame nemokamai (telefonu ir el.paštu). Tačiau pasitaiko atvejų, kai tokios pagalbos pageidauja ir į „AGA CAD“ kreipiasi ne mūsų klientai. Mūsų įmonė neatsako už konkurentų veiksmus ir neprivalo nemokamai aptarnauti visų „Autodesk“ programinės įrangos naudotojų.
Suprantame žinutės pradžioje pateiktame laiške išsakytą poziciją. Juk tikrai apmaudu, kai negali naudoti legaliai įsigyto produkto. Kaip jau minėta, pasitaiko atvejų, kai programas įsigijusieji kitose įmonėje kreipiasi į mus, pageidaudami paslaugų, kurių negauna iš pardavusios įmonės. Tačiau pagalbos kreiptis reikia į programinės įrangos pardavėją - į tą kompaniją, kuri nurodyta pirkimo-pardavimo sutartyje.
Belieka patarti - būkite atidesniais ir renkantis programinės įrangos tiekėją pasirinkite tą, kuris ne tik žada, bet ir iš tiesų teikia pilną techninę pagalbą.
Sėkmės darbuose