Medžiagos charateristikas, tokias kaip spalva, atspindžiai, permatomumas ar nelygumai, nulemia tam tikri PARAMETRAI medžiagoje. Jiems kintant, charakteristikos stiprėja arba silpnėja (pvz. objektas atspindi daugiau ar mažiau šviesos). Jeigu norite, kad kistų dar ir to efekto pasiskirstymas objekte,...
Medžiagos charateristikas, tokias kaip spalva, atspindžiai, permatomumas ar nelygumai, nulemia tam tikri PARAMETRAI medžiagoje (Diffuse, Reflectivity, Transparency, Bump). Jiems kintant, būtent toji charakteristika stiprėja arba silpnėja (pvz. objektas atspindi daugiau ar mažiau šviesos).
Jeigu norite, kad kistų dar ir to efekto pasiskirstymas objekte, (pvz. spindėjimas ar nelygumai būtų stebimi tik tam tikroje vietoje), greta parametro reikia įterpti ir MAP (tuščiame langelyje šalia parametro atsiranda raidelė M).
Žemiau pateiktos iliustracijos kairėje pusėje galima matyti, kaip kvadratėlių tekstūra (MAP >> CHECKER) įtakoja parametro Reflectivity pasiskirstymą ant objekto.
Centre - jau kita tekstūra (Marble) - nusako objekto spalvą (vietoj vientisos Diffuse spalvos).
Dešinėje - objekto nelygumus keičiame Displace arba Bump parametrais, o jų viduje duotu atveju įterpta tekstūra Gradient Ramp.
Atkreipkite dėmesį, kad visos medžiagos pasidengimą paviršiuje ir jo daugiklius nusako atskirai ant objektų uždėtas UVW Mapping modifikatorius.