KURKIME BIM KARTU
Koja kojon su BIM startuoliais ir profesionalais,
pagal Jūsų verslo poreikius ir finansines galimybes.
August 20, 2009 by Inga Ibėnienė
Pagal „Autodesk“ statistiką, daugiau nei pusė prenumeratorių niekada nesinaudoja nemokamu internetiniu technologiniu palaikymu. Natūraliai kyla klausimas: kodėl?
 
Šį kartą pamėginsim išsamiau paaiškinti sąryšį tarp kompanijos „Autodesk“ ir jos atstovų. Įsivaizduokite, kad „Autodesk“ yra ne programinės įrangos, o...

Pagal „Autodesk“ statistiką, daugiau nei pusė prenumeratorių niekada nesinaudoja nemokamu internetiniu technologiniu palaikymu. Natūraliai kyla klausimas: kodėl? Galbūt internetine „Autodesk“ pagalba prenumeratoriams nesinaudoja tie, kurie yra sudarę aptarnavimo sutartis su vietiniais „Autodesk“ atstovais? Jei taip, koks gi skirtumas tarp „Autodesk“ ir atstovo teikiamų palaikymo paslaugų?

Šį kartą pamėginsim išsamiau paaiškinti sąryšį tarp kompanijos „Autodesk“ ir jos atstovų. Įsivaizduokite, kad „Autodesk“ yra ne programinės įrangos, o automobilių gamintojas, o jo atstovai yra tarsi automobilių salonai. „Autodesk“ veikla - automobilių kūrimas ir gamyba, o atstovų – pardavimas ir paslaugos, pavyzdžiui, automobilio pagerinimas („tiuningavimas“).

Be to, atstovas dažnai teikia ir vairavimo mokymo paslaugas. O lankymasis „Autodesk Universitete“ (Autodesk University) gali būti prilyginamas vizitui į pasaulinę automobilių parodą.

Tačiau kas šiuo atveju atlieka mechaniko funkcijas?

Daugiausia painiavos sukelia prenumeratos ir palaikymo lyginimas. Jūsų prenumeratos (kažkas panašaus į naujo automobilio garantiją) tiekėjas yra „Autodesk“, visą savo produktų palaikymą teikiantis tik internetiniu būdu „Autodesk Prenumeratos centre“ (Autodesk Subscription Center). Taigi tai nereiškia, kad būdamas prenumeratoriumi jūs galėsite paskambinti kažkam į „Autodesk“ ir išspręsti jums iškilusias technines problemas.

Norėdami pabendrauti su asmeniu, padedančiu spręsti technines problemas, jūs arba privalote turėti specialų „Autodesk“ prenumeratoriaus statusą (Subscription with Gold Support), arba sudaryti aptarnavimo sutartį su vietiniu „Autodesk“ atstovu.

Štai tokie skirtumai tarp palaikymo ir prenumeratos.

Tad kokios gi išvados?

A)  „Autodesk University“ yra tarsi automobilių šou – jame galite rasti išskirtinių objektų studijas.

B)  Prenumerata ir palaikymas yra skirtingi dalykai.

O kokia gi prenumeratos nauda iš tiesų? Sekančioje temoje apie tai pamėginsim trumpai priminti.

Susiję: 

Metinė kompanijos „Autodesk“ programinės įrangos prenumerata: kas tai?

„Autodesk“ prenumeratos (Subscription) privalumai (I dalis)

„Autodesk“ prenumeratos (Subscription) privalumai (II dalis)

„Autodesk“ prenumeratos (Subscription) privalumai (III dalis)

„Autodesk“ prenumerata leidžia sutaupyti

„Autodesk“ prenumerata: naujinti ar ne? Štai kur klausimas...

Pagrindinės priežastys „Autodesk“ prenumeratą pirkti ir atnaujinti

„Autodesk“ prenumeratos centras: kaip prie jo prisijungti?

Ačiū.

Jūsų užklausa

Mane domina:

Ar sutinkate gauti AGACAD naujienlaiškius apie CAD BIM rinkos naujoves, renginius, produktus, paslaugas bei akcijas? *
  Taip
  Ne

* - Privalomi laukeliai

Ačiū.
Knygos atsisiuntimas prasidės kelių sekundžių bėgyje.

Knygos parsisiuntimas

* - Privalomi laukeliai

Dėmesio! Spausdami ATSISIŲSTI sutinkate gauti AGACAD naujienlaiškius apie CAD BIM rinkos naujoves, įmonės paslaugas, renginius, produktų atnaujinimus ir akcijas (naujienlaiškio galima bet kada atsisakyti). Įprastai naujienlaiškį siunčiame 1-2 kartus per mėnesį.

Ačiū.

Prenumerata

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Naršydami toliau sutinkate su slapukų įrašymu. | Privatumo politika X